Break :'(

Capital hannah , aku mintak maaf sgt-2 ! sebab aku tinggalkan kau mcm gitu jea ! tapi aku tinggalkan kau adea sebabnye ! bukan aku main lepas jea ! mak bapak aku tk suke aku ngan kau ! n hati aku dah lame sakit kalau

kau nk tao ! sume kawan-2 dekad 100 reject aku ! aku tao aku buad keputusan yg bodohh ! aku harap kau dapat jumpe yg lagi perfect dari aku ! aku rase adea berjuta-juta yg suke dekat kau ! bukan aku sorang jea

kodd ! kau kan Hotsutff + maked apea sume adea dekad kau ! aku nie mane adea pape ! kau kaye aku miskin , dan satu lagi ! aku couple ngan kau bukan sebab duit ! dan aku tksuke kau dari awal ! tapi kau IM

aku scare tibe-2 ! dan kau ckp kau suke aku , aku tk tao nk ckp apea-2 ! aku trima je cinta kau ! aku nk tolak tapi aku takot kau ngangis ! aku couple ngan kau 2 hari jea ! tu demi kasi kau bahagia ! 

#Byee-2 :'(